Personeelsfeest
Een personeelsfeest bij Klooster Bethlehem zullen je collega's niet snel vergeten. Het wordt gegarandeerd een topavond.
Wanneer je een zakelijk evenement organiseert, is een goede indruk maken van groot belang. Je wil je gasten graag trakteren op iets unieks.
Het prachtige en veelzijdige klooster Bethlehem maakt dit mogelijk. En dat is alleen nog maar de locatie! Het klooster heeft veel verschillende zalen en een groot buitenterrein, zodat events tot maar liefst 600 gasten mogelijk zijn. Samen met ervaren eventpartner Hutten maken we van jouw event een groot succes. Deze locatie is geschikt voor een congres, personeelsfeest, teambuilding, diner, jubileum, receptie of borrel.
Een personeelsfeest bij Klooster Bethlehem zullen je collega's niet snel vergeten. Het wordt gegarandeerd een topavond.
Voor een actief outdoor programma met leuke teambuildingsactiviteiten ben je bij Klooster Bethlehem op de juiste plek.
Een congres eentonig? Niet bij Klooster Bethlehem! Op deze prachtige locatie maken wij van je congres een stijlvol event.
Even helemaal out-of-the-box brainstormen met je collega's? Zorg dan voor een inspirerende locatie als Klooster Bethlehem.
Met je bedrijf, vereniging of organisatie een mooie mijlpaal bereikt? Dat verdient een feest op een bijzondere locatie.
Elk event is uniek. Samen kijken we welke sfeer je wil benaderen zodat je gasten zich thuis voelen bij Klooster Bethlehem.
Prettig kennis te maken! Om een goed en passend advies of voorstel te kunnen doen willen we je graag leren kennen. We horen graag wat jullie beweegt, welke ideeën, behoeften en doelstellingen er zijn omtrent het event en hoe we kunnen helpen om deze tot een groot succes te maken.
Je ontvangt van ons een voorstel, aansluitend op de gestelde doelstellingen. Deze bespreken we eventueel, om enige onduidelijkheid direct weg te nemen. Zijn er in deze fase nog nieuwe ideeën of aanpassingen op het voorstel? Geen probleem!
Een laatste keer doorspreken van het draaiboek, het zetten van de puntjes op de i… de party manager zorgt ervoor dat de nodige voorbereidingen worden getroffen. Achter de schermen worden de juiste mensen in beweging gezet en wordt de planning in de gaten gehouden, zodat alles op het event tiptop in orde is. Zijn er nog vragen of speciale wensen tijdens deze fase, wij staan klaar voor jullie!
Het moment is daar en wij gaan ervoor om jullie event tot een succes te maken. De party manager is aanwezig en het directe aanspreekpunt. Voldoende en vriendelijke mensen, overheerlijke drankjes en hapjes, een verzorgde en aangeklede locatie. Alles om er een onvergetelijk event van te maken voor de gasten.
Kort na afloop van het event evalueren we hoe het voorbereidingstraject is gegaan en of de eerder gestelde doelstellingen zijn behaald. Kunnen we tevreden terugkijken naar een geslaagd event?